onsdag 26. august 2009

Ferdig operert!

da er jeg ferdig operert! Jeg får sette meg ned å rekonstruere en annen dag. Nå sliter jeg med masse luftsmerter Men egentlig så begynner de å bli bedre enn de var før i dag. Dere som har skrytt sånn av Aleris, det er jammen meg sant det dere har sagt! Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen! Er noe kvalm, og sliter noe med supper. Har derimot spist en halv yoghurt i dag. Ting retter seg nok etterhvert! Legen sier han forventer at jeg kommer ned på 70-75 kilo, det er jo mer enn jeg tørr håpe på!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med minimage. Regner med at luftsmertene forsvinner med litt bevegelse.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med minimage! Nå begynner vårt nye liv. KLem

    SvarSlett
  3. Så flott at det gikk fint :)
    Masse lykke til med ditt nye liv :)

    SvarSlett