onsdag 12. august 2009

ting faller på plass...


Da har jeg begynt å ordne det praktiske. Låner er i boks, og pengene er på konto i morgen. Da må jeg betale Alerisregningen.

Har bestilt fly til Oslo og hjem igjen. Jeg blir borte en uke og en dag. Da skal jeg ha god tid til å komme meg mener jeg, ut fra hva jeg hører andre har.

Først blir det 2 netter på http://www.radissonblu.no/hotellnydalen-oslo Jeg tror Radisson SAS hotell nydalen skal bli ok. Jeg går jo glipp av store hotellfrokoster siden jeg må være fatsende mandagen når jeg møter på aleris, og selvfølgelig på tirsdagen også. Operasjonsdagen. Men bassenget på hotellet har jeg planer om å bruke den mandagen! Skikkelig egenpleie! Nå må jeg bare huske på å pakke min store store badedrakt i str 52. Det blir kanskje siste gang jeg bruker den?


Deretter, 2 netter på Aleris, og så blir det 4 netter på Radisson Oslo Plaza http://www.radissonblu.no/plazahotell-oslo Jeg har ikke bodd der før, og håper det er ok rom. De har vannkoker der og internett, og det er vel must for en nyoperert?

Jeg håper håper håper at jeg er i god form etter operasjonen! Har så lyst å kunne være i stand til å rusle meg en tur på karl johan med vannflaska mi. Ser for meg sommervær og skikkelig avslapning. Skal bli spennenden å se formen.





Hotellene ble ikke så dyre som fryktet. Cooptilbud. Så ca 1100 for de to på nydalen, og ca 2800 for de på Plaza. Det unner jeg meg.

1 kommentar:

  1. du får ha lykke til med operasjonen.
    du skal se at dette går så bra så :)

    SvarSlett