mandag 17. august 2009

helga er over...

... Og det har jammen vært litt av ei helg! Full av tanker i forhold til det jeg skal gjennom. Vi har vært på tur til hytta vår. Og det var så vemodig å dra derfra. Er det siste gangen jeg skal være her? Siste gang med familien på tur? Siste hele helga med familien min? Sikkert utrolig teit å ha de tankene, men sånn er det jo bare. Føles som om det er 50 - 50 for om jeg overlever eller ikke. Må nesten si ganske strengt til meg selv at det er det jo ikke! Jeg hadde vel ikke gjordt dette om jeg visste at det var 50 - 50 sjanse. Hm... Hodet er ikke helt i vater denne uka, og sånn er blir det vel.

I dag skal jeg ned på jobben og fortelle sjefen at jeg blir borte fra jobb en periode fremover. Æsj. Kjenner jeg gruer meg til det, men det er ingen vei utenom...

Ja, og så hadde vi taci i går. Det er blitt litt slik at denne uka må vi spise alle mine favorittretter en siste gang. Hvem vet når jeg kan spise dem etterpå, OM jeg tåler dem da...

2 kommentarer:

  1. Hei

    Det blir spennende å følge deg! Jeg skal ta samme operasjon på samme dag som deg, men ikke ved samme sykehus. Jeg har også en blogg hvis du har lyst til å lese min. :-)

    http://ettlettereliv.blogg.no/

    Med vennlig hilsen

    Sanne

    SvarSlett
  2. Hei!
    Da har jeg kikket i bloggen din, og lagt den i favoritter. Tenker nok vi kommer til å treffes i bloggverden en del :) Spennende å ha noen som skal oeprers samme dag som meg, selv om vi har valgt forskjellige sykehus.
    Vi skrives!

    SvarSlett