torsdag 20. august 2009

skal låse bloggen

Jeg har tenkt at jeg låser bloggen. Kjenner at jeg har behov for en noe mer privat plass, for slik det er nå er det en del ting jeg ikke skriver. Og så vil jeg legge inn noen bilder av meg, og de vil jeg ikke vise alle og enhver. Så om noen vil være med videre, kan dere ikke legge igjen ett hint så legger jeg dere i lista?

jeg tror at dette vil gjøre at det er lettere for meg å kunne si akkuratt hvordan ting går, uten at jeg tenker over at hele verden leser det...

Håper noen følger meg videre i dagboka mi her inne.
Og i skrivende stund er det 5 dager igjen til operasjonen!!!

Om en uke skal jeg, om alt går bra, skrives ut fra Aleris, og dra til Oslo Plaza hvor jeg skal bo i 4 netter før jeg setter kursen hjem.

5 kommentarer:

  1. Spennende med operasjon, selv tok jeg Gastric Sleeve på Aker sykehus i november.

    Følger deg gjerne videre om du lar meg.

    SvarSlett
  2. Jeg vil også gjerne følge deg. :-) Tenk, nå er det bare dager igjen til vi skal opereres!

    SvarSlett
  3. jeg vil også gjærne følge deg på din vei til ett nytt liv :)
    jeg selv står i kø i Bodø, og der er det jo som kjent lang kø så går jo noen år. har stått 2.5 år i kø så regner med det er min tur snart

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne fortsette å lese hos deg, om det går når jeg ikke har "konto" her da...

    SvarSlett